Garden

Wednesday 4 January 2012

Exam ohhh exam...


Sape suka exam??? angkat tangan! 
saya tak suka exam time.. serius bosan and stressed. 
Menghadap buku, menghadap laptop... pastu dari 2jam study, 1/2 jam berangan... 
sem ni final dah..insyaAllah. last exam! 1st paper tahun lepas..hehehe...dah lama kan! 29th dec. next paper 7jan. gap mmg lama sangat tapi....start 7 tu mmg double merana lah. 5 more paper to go..n dekat2 smua. last paper 14th jan.. 
sepanjang exam ni, susah sangat nak dengar aku bercakap. almaklumlah class dah habis.. dalam bilik pun mmg jarang bersembang..just bila perlu. pastu kalo ada qayah baru rancak... nak tau bila aku akan bersuara?? bila ada incoming call, bila layan running man mmg ketawa saje.. or bila dengar radio. 
Sebenarnya saya sangatlah tengah kebosanan... owhhhh...exam! saya tak suka kamu tau.
this few days mood saya mcm ombak kat lautan yang kejap tenang kejap mengganas. y??? adoiii hati..silalah tenang! agar mudah saya nak belajar.. nak luahkan??? ermmm...i think i can still go through. InsyaAllah masih mampu.. kena mengajar diri agar tak terlalu depends on org lain even org tu adalah bestfriend kita. y? becouse today he/she is your bestfriend, still by your side.. but how long he/she gonna be with you? 


Kenapa post kali ni very the merapu?? because hmmm..i dont know! but still have moral of the story..
1. exam=bored +stress
2. try as hard as you can to go through every problem you have
3. dont simply rely on someone
4. prepare ourselves to be left by someone close to us

No comments:

Post a Comment