Garden

Friday 16 December 2011

Lalang beracun

Korang pernah tak berjumpa dgn 'kawan' yg perangai mcm lalang tp versi beracun? sgt bahaya!!
dari zaman aku skolah smpailah kat IPTA ni, hidupku sentiasa diekori dgn at least seorng mahluk yg serupa lalang. okeylah..rupa die mmg tak mcm lalang..tp perangai die je. Je???? 


Some people come into our lives and leave footprints on our HEART,
and others come into our lives and make us want to leave footprints on their FACE!

Marah tu tak perlu nak digambarkan lah... dulu kisah zaman skolah mmg bertahun gak aku marah. tp skrng ni sejajar dgn peningkatan umur, alhamdulillah nmpk gak lah peningkatan akal n emotion control aku.. even marah pun but after some time aku rasa mcm org mcm ni jgn dilayan.. they are attention seeker who are lack of love and have psychosis! hahahah... bila kt layan maka diorng akan rasa menang lah sbb dpt attention yg tak berbelah bahagi! so, kick them aside.. and say "WHATEVER!"  Then masa solat jgn lupa doakan smoga Allah bagi petunjuk lah kat org mcm ni.. 

p/s: to all lalang yg cuba untuk mendekati aku, beware! 

No comments:

Post a Comment