Garden

Tuesday 6 December 2011

Sweet Memory...

2 December 1987~
Its my birth date!!! Big day for my parents as well..1st baby in the house!! N tarikh ni lah mak bertarung nyawa utk membawa aku ke dunia ni… Love u mak! Takde kata-kata yg mampu menzahirkan betapa berterima kasihnya fi atas smua pengorbanan mak and I know its not easy to handle me… and u have done such a great job. Anakmu ni je yg nakal sgt.. Hopefully it’s worth it to have me.. InsyaAllah. For u dad, thank u for everything you have done.
Ya Allah, thank u for still giving me opportunity untuk berubah menjadi insan yang lebih baik.. Alhamdulillah bersyukur atas apa yg telah kau kurniakan..keluarga, sahabat, kesihatan, pelajaran and every single thing that make who I am now.
Ok, let me share wat happened today (2nd dec)..
Alhamdulillah ramai wish. OH!! Thanks to fb yg remind kengkawan n fmly aku.. Mak mmg excellent lah wish awal gler.. 1st dec dah wish.. seronok sgt kot aku lahir.. hehehe  So sweetttt~ (padahal nk tidur punya pasal xsanggup tunggu 12.01am)..xpe2..faham. then bergayut ngan my sister (free call kan!) dah 15mnt bergosip br die ingat bezday aku..mmg bertuah! 
Pagi tu aku celebrate birthday dengan group discussion on assignment. Meriah kan??? Haa..I know! Serious terlupa terus birthday aku hari tu. Dari bgn tidur dah hadap asgmnt sampailah pukul 5.30ptg. Around 9.30pm, my bestfriend Jiha sampai from Perak. Yeah…happy! Disebabkan time tu aku tgh berbincang mslh negara (kononnya!) dgn encik bestfriend, maka aku suruhlah dia layan diri dulu.. Pastu bergosip ngan jiha sampai 4.30am! maklumlah dah lbh kurang 1 ½ month xjumpa.. byk tau benda nk kena update.. (girls talk!!) best..best… 
3rd Dec,  janji melayu! Aku yg buat lambat…sorry darlings!! 10.30 janji jumpa tp 10.30 br kluar dr hostel.. penat aku tadah telinga kena bebel..hmm… tp Alhamdulillah sampai sblum start movie 11.20am. citer ape????? Ombak rindu!! Ye..aku dah tengok! Siap beli tiket awal ok! 1st dec dah beli.. semangat! How’s the movie???? 4 star! Nanti aku ulas skit pasal ombak rindu tu k. so basically after watched movie, we have our lunch then go for prayer then….masa untuk test vocal! By d way, if u guys need perosak lagu, cari lah kami!! Sementara queue for empty room, aku n jiha g lah membawa diri pusing2 kat luar tu, tetibe nk buat keja sengal.. wat we did?? We went to games room (ntah pe nama tmpt tu, alaaa..yg ada byk game2 tu..)  kt org g main basketball. 4 kali main... which means 8 round!! Pergh!!!! Serious penat gler!!..just on time! Dapat dah bilik..601! buka je pintu..
“Happy birthday to u… happy birthday to u…~”wow!!surprise… like..like..like!! ada coklat cake.. yummy!~ love u girls so much..Maka melalak lah kami smue…mule2 lagu tangkap leleh smue (effect citer ombak rindu).. pastu dah mula rancak. Sampailah ke tahap berdangdut.. (serious xpernah buat perangai mcm ni). Xblh nk describe how dasyat it was our performance, nanti korng confirm geleng kpala je.kl 6 kt org settle performance n terus bergerak menuju ke pangkal jalan. Penat dah… nak balik..nak balik! Haaa….nk balik pun sebab malam tu ada dinner club. Hehehe…mmg enjoy saje lah hari ni.. tp kan… bile aku tgk jam dah 6.15 baru aku teringat.. “ohmaigod!!! nk submit asgmt part aku mlm ni kat group member, tp xsiap lg!”…waaaaa…..jom balik!! Asgmnt!! … (diorng smue dah keje, aku n qayah je masih bergelumang dgn buku n asgmt) maka kami pun baliklah after taking some pictures. Hasil seperti di bawah..hehehe

That was how I celebrate my birthday.. =)
K.A.M.I (My bestfriends & Me)
Special Guest, Cik Qayah

No comments:

Post a Comment